vrijdag 13 februari 2015

Heel lang geleden....

Jeetje...lang geleden schreef ik over de Berlijnse muur en over het Fries museum bezoek met mijn schoonmoeder en daarna niet meer. Gewoon geen tijd en geen zin en geen inspiratie en het idee niet goed genoeg te zijn en geen interessante verhalen meer te hebben. Natuurlijk las ik anderen hun zeer mooie en interessante blogs en was ik soms jaloers!

Maar ik denk dat het weer over is, het gevoel niet zo bijzonder interessant te zijn en niks te melden.

Ik ben natuurlijk weer druk met mijn vazen en met de handel in vazen en wat er zoal bij komt kijken. Mijn hoofd heeft t weer druk met alle ideeën en plannen en alle dingen die ik zou kunnen doen, maar ja ik woon in Leeuwarden en dat is niet echt het vazen Mekka. Mijn doelgroep woont niet hier, en het groepje die me wel weet te vinden is te klein. Dus denk ik over de provinciegrens heen en denk ik aan een concept-store in het 'hippe' Westen.



Maar hoe pak ik dat aan en hoe organiseer ik dat....blijf ik denken in onmogelijkheden of ga ik denken in mogelijkheden??

Had ik al gezegd dat ik eigenlijk ook wel een loods wil hebben, kopen, huren of krijgen? Nee, nou dat lijkt me ook heel handig, gezien het feit dat ik toch een slordige 500 gevulde bananendozen heb staan, nee niet met bananen maar met keramiek....een loods zou de oplossing zijn voor het opslag probleem en om eventueel een verkoop plek te hebben, om dus winkeltje te spelen!!

Dus mocht iemand dit lezen en denken mij te kunnen helpen aan een loods met kacheltje, dan heel graag reageren, liefst voor dat het pand van mijn huidige opslag wordt verkocht of verhuurd!!
Want anders zijn er 5000 vazen dakloos!!!!

Wordt vervolgd.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten